unicredit bank logo VSTOP V ONLINE BANKO vstop v online banko

Odgovori na pogosta vprašanja

Splošno

Na koga se lahko obrnem za pomoč pri poslovanju z novo Online banko?

Za lažji prehod na novo različico vas vabimo, da si preberete praktična navodila uporabnikom ali pregledate odgovore na najpogostejša vprašanja.Do nadaljnjega boste lahko v vsakem trenutku preklopili tudi na staro različico, in sicer s klikom na povezavo na zgornji pasici. Za vstop bo potrebna odjava in ponovna prijava. Če bi vseeno potrebovali pomoč, lahko pokličite podporo uporabnikom od ponedeljka do petka med 8. in 18. uro ter v soboto med 8. in 14. uro na brezplačno tel. številko 080 88 00 (tonska izbira 2), nam pustite sporočilo prek spletnega obrazca tukaj ali nam pišete na elektronsko pošto online@unicreditgroup.si

Kako je predviden prehod na novo verzijo Online banke?

Postopen prehod z obstoječe verzije na novo verzijo Online banke je predviden v mesecu juniju. Za nemoteno delo in popolnoma breskrben prehod na novo verzijo Online banke imate uporabniki do septembra 2016 možnost preklopa še na obstoječo verzijo.POGLEJTE ČASOVNICO PREHODA

Ali se s prehodom na novo verzijo spremeni tudi vstop v Online banko?

Za obstoječe uporabnike Online banke se nič ne spremeni, do nove Online banke boste še vedno dostopali z istim uporabniškim imenom in generatorjem gesel, kot ste ga uporabljali do sedaj. V novi verziji bodo vsi obstoječi podatki, ustvarjene predloge in arhiv. Nova Online banka bo ohranila vse funkcionalnosti stare različice.

Kje vidim promet po kreditni kartici?

V meniju Krediti in kartice si s klikom na izbrano kartico lahko ogledate vse podrobnosti kartice in promet po kartici. S klikom na posamezno transakcijo se prikažejo podrobnosti transakcije, kjer lahko uredite kategorijo ali razdelite transakcijo na več kategorij. Sprememba kategorije in podkategorije bo upoštevana le za tisto transakcijo, pri kateri boste spremenili kategorijo.

Kje najdem e-izpisek VISE/MasterCard-a v Online banki?

V meniju Krediti in kartice kliknete na izbrano kartico, ki se nahaja v oknu podrobnosti in naročila novih kartic. S klikom na »Bančni izpiski« boste nato dostopali do arhiva vseh e-izpiskov in pogodb, ki jih je mogoče selekcionirati po različnih kriterijih. Izpiske si lahko ogledate v pdf obliki ali jih natisnete.
KREDITNE IN PLAČILNE KARTICE

Kako naročim novo kartico ali spremenim mesečni limit na VISA/MasterCard kartici?

V meniju Krediti in kartice kliknete na izbrano kartico, ki se nahaja v oknu podrobnosti in naročila novih kartic. S klikom na »Naroči novo kartico« boste lahko naročili novo kartico, varnostni SMS ter aktivirali storitev 3D Secure. Za obstoječo kartico lahko uredite limit, datum poravnave in način prejemanja kartičnih izpiskov.
KREDITNE IN PLAČILNE KARTICE

Kje vidim svoj kredit v Online banki?

V meniju Krediti in kartice je omogočen nazoren pregled vseh kreditov, ki so bili odobreni s strani UniCredit Bank. Prva stran, poleg naziva posameznega kredita, prikazuje podatek o trenutnem stanju kredita. Dodatne podrobnosti o kreditu in amortizacijski načrt odplačevanja kredita pridobite ob kliku na izbrani kredit.

Kako natisnem informativno potrdilo o izvedeni transakciji prek Online banke?

V meniju Osebni račun si s klikom na izbran račun ogledate celotni promet po izbranem računu. S klikom na posamezno transakcijo v prometu se prikažejo podrobnosti transakcije, kjer lahko pridobite informativne informacije o plačilu v pdf obliki. Informativne podatke v pdf formatu pridobite s klikom na »Več podrobnosti > «, kjer se vam prikažejo vse podrobnosti transakcije, ki jih lahko shranite ali natisnete. Za slednje kliknete na »Natisni informativno potrdilo o transakciji«.
ENOSTAVNO PLAČILO POLOŽNIC

Kako aktiviram Mobilno banko GO! v Online b@nki?

V meniju Osebni računi, v oknu Podrobnosti in naročila, lahko s klikom na izbiro »Naročilo storitev« izpolnite in podpišete spletni obrazec za aktivacijo Mobilne banke GO!. V roku enega delovnega dne boste prejeli dve SMS sporočili s številke +1111; prvo za prenos in namestitev, drugo za aktivacijo aplikacije. Ko prenesete, namestite in aktivirate Mobilno banko GO! na vašem mobilnem telefonu, lahko pričnete z uporabo. Namestitev za uporabnike mobilnega telefona z operacijskim sistemom iPhone, Android ali Windows Phone lahko aplikacijo naložite tudi preko spletnih trgovin in jo nato aktivirate s pomočjo aktivacijske kode, ki jo boste prejeli v drugem SMS sporočilu s številke +1111.

Plačila

Moram podpisati vsak plačilni nalog posamično ali lahko podpišem vse pripravljene naloge naenkrat?

Če želite izvesti več plačil hkrati, v zadnjem koraku, pri posamičnem plačilu izberete možnost »Shrani in ustvari novo plačilo«. Pri zadnjem pripravljenem plačilu kliknete na zeleni gumb »Podpiši in pošlji«, kar vas bo usmerilo na podpis nalogov. V zadnjem koraku se prikaže seznam vseh nalogov, ki čakajo na podpis. Pred končno potrditvijo plačila lahko naloge ponovno uredite in izberete tiste, ki jih želite plačati. Sistem vas bo pred izhodom iz Online banke opozoril, da določeni nalogi čakajo na vaš podpis.

Kje najdem svoje obstoječe predloge?

V izbiri Plačila pod »Prejemniki in predloge« najdete vse domače in tuje shranjene prejemnike ter predloge. Te lahko urejate, brišete ali enostavno ustvarjate nove. Predlagamo vam, da si za najbolj pogosta plačila shranjene predloge dodate med hitra plačila.IZVEDBA HITRIH PLAČIL

Kako lahko dodam shranjeno predlogo v hitro plačilo?

V izbiri Plačila pod »Prejemniki in predloge« najdete vse domače in tuje shranjene prejemnike ter predloge. Te lahko urejate, brišete ali enostavno ustvarjate nove. Predlagamo vam, da si za najbolj pogosta plačila shranjene predloge dodate med hitra plačila.IZVEDBA HITRIH PLAČIL

Kje so vidna vsa plačila izvedena preko Online banke?

V izbiri Plačila pod »Arhiv nalogov« so shranjena vsa vaša plačila izvedena preko Online banke za obdobje enega leta.DODATNE MOŽNOSTI PRI PLAČILIH

Kako v treh enostavnih korakih opraviš plačilo ali prenos na drug račun?

V prvem koraku izberete račun, iz katerega bo opravljeno plačilo. V iskalno polje vpišete ime osebe, naziv podjetja ali številko računa za plačilo. Pametni iskalnik vam bo po nekaj vpisanih znakih predlagal prejemnike in predloge iz vaših preteklih plačil. S klikom na izbranega prejemnika ali predlogo potrdite izbiro računa, na katerega želite nakazati sredstva.

Če iskalnik ne najde prejemnika ali predloge, vnesete v iskalno polje celotno IBAN številko računa, vključno z oznako države SI56 za domača plačila. 2. V drugem koraku prepišete podatke iz prejete položnice. Pri nakazilu fizični osebi vnos reference in koda namena nista obvezna podatka. Če nameravate ta račun večkrat uporabljati, ga shranite kot predlogo za enostavnejšo izvedbo plačil v prihodnje. Shranjeno predlogo lahko kasneje dodate tudi med hitra plačila. Vsi prejemniki se samodejno shranijo v arhiv prejemnikov, ne glede na to, ali so bili shranjeni kot predloga ali ne, zato jih bo pametni iskalnik prikazal med zadetki ob naslednjem plačilu.

3. V zadnjem koraku se prikaže seznam vseh nalogov, ki čakajo na podpis. Pred končno potrditvijo plačila lahko naloge ponovno uredite in izberete tiste, ki jih želite plačati. Za izvedbo plačila vnesete geslo za podpis, ki ga pridobite preko svojega generatorja gesel, nato pa še potrdite plačilo s klikom na gumb »Podpiši in pošlji«. Vaš račun je v primeru uspešne izvedbe takoj obremenjen za želeni znesek. Če je nalog vnesen z datumom vnaprej, bo do izvedbe čakal v »Plačila v čakanju«, kjer ga lahko tudi naknadno še spreminjate. Kadar plačila ne želite izvesti, označite izbrani nalog v čakanju, nato pa kliknete rdeči simbol za izbris naloga. Sistem vas pred izhodom iz Online b@nke opozori, da določeni nalogi čakajo na vaš podpis.
ENOSTAVNO PLAČILO POLOŽNIC

Kako opravim plačilo v tujino?

Postopek plačila za tuj plačilni promet se v sami pripravi bistveno ne razlikuje od postopka priprave naloga za domač plačilni promet. Pametni iskalnik vam bo po nekaj vpisanih znakih predlagal prejemnike in predloge iz vaših preteklih plačil. S klikom na izbranega prejemnika ali predlogo potrdite izbiro računa, na katerega želite nakazati sredstva. Če prvič plačujete prejemniku v tujino, vnesete v iskalno polje celotno številko računa prejemnika, vključno z oznako države. Po vnosu številke računa prejemnika bo brskalnik avtomatično izbral pravilni tip naloga za tujino SEPA, oziroma plačilni nalog za tujino, kjer je potrebno vnesti še BIC/SWIFT kodo banke, ime prejemnika ter znesek. V drugem koraku vnesete podane podatke s strani prejemnika, v kolikor imate ustrezno referenco prejemnika ter kodo namena to dopišite, sicer nadaljujte s plačilom in podpisom naloga.
ENOSTAVNO PLAČILO POLOŽNIC

Kje so vidna še neizvedena plačila in kako jih lahko izbrišem?

Če nalog še ni knjižen, v primeru nezadostnega stanja na računu, ali je nalog vnesen z datumom vnaprej, bo do izvedbe čakal v »Plačila v čakanju«, kjer ga lahko tudi naknadno še spreminjate. Kadar plačila ne želite izvesti, označite izbrani nalog v čakanju ter kliknete rdeči simbol za izbris naloga. Sistem vas pred izhodom iz Online b@nke opozori, da določeni nalogi čakajo na vaš podpis v skladu z urnikom plačilnega prometa Unicredit banke Slovenija d.d..
DODATNE MOŽNOSTI PRI PLAČILIH

Kako opravim interni prenos med mojimi računi?

V prvem koraku izberete račun iz katerega želite opraviti interni prenos. Kliknete v iskalno polje in iz seznama » Za prenos med mojimi računi « izberite račun, na katerega želite prenesti sredstva. Prenosi med varčevalnim in transakcijskim računom (ali obratno) veljajo kot interni prenosi med računi in so mogoči le med vašimi računi.
ENOSTAVNO PLAČILO POLOŽNIC

Kako lahko razveljavim oz. prekličem že podpisan UPN nalog?

Plačilni nalogi, ki ste jih poslali na banko, so uvrščeni na seznam v »Plačila v čakanju«. Kadar plačila s statusom v čakanju ne želite izvesti, označite izbrani nalog in kliknete rdeči simbol za izbris naloga. Razveljavitev potrdite še z geslom za podpis. Ko je nalog knjižen se odstrani iz seznama plačil v čakanju in razveljavitev ni več možna.
DODATNE MOŽNOSTI PRI PLAČILIH

Upravljanje osebnih financ

Kako zamenjam kategorijo ali razdelim transakcijo na več kategorij?

Vsi vaši izdatki se samodejno kategorizirajo v 8 osnovnih kategorij, ki jih lahko naknadno spremenite ali razdelite v več podkategorij. Kategorijo posamezne transakcije spremenite v Pregledu prometa na Osebnem računu ali pregledu prometa kartic. S klikom na posamezno transakcijo se prikažejo podrobnosti transakcije, kjer lahko uredite kategorijo ali razdelite transakcijo na več kategorij. Sprememba kategorije in podkategorije bo upoštevana le za tisto transakcijo, pri kateri boste spremenili kategorijo.
UPRAVLJANJE OSEBNIH FINANC

Kako si nastavim omejitve predvidene porabe?

Za boljše upravljanje porabe sredstev si lahko za prihajajoči mesec nastavite omejitve po posameznih kategorijah. V primeru prekoračitve porabe po posamezni kategoriji, bo ta tudi grafično prikazana. Z nadzorom nad izdatki boste lažje privarčevali nekaj denarja in si zastavili nove finančne cilje.
UPRAVLJANJE OSEBNIH FINANC

VARČEVALNI CILJI

Kako si nastavim varčevalni cilj?

Da bi lažje dosegli svoje cilje, si v meniju »Moji cilji« določite namen varčevanja, časovno obdobje in višino sredstev, ki jih želite privarčevati. Cilje grafično ponazorite z ikonami. Za vsak cilj lahko za obdobje varčevanja ustvarite trajni nalog preko obrazca v Online banki. Če želite vedeti, kako napredujete pri doseganju varčevalnih ciljev, redno razporejajte že privarčevana sredstva med svoje cilje. Grafični prikaz bo tako odražal, koliko ste privarčevali za posamezni cilj v odstotkih.
UPRAVLJANJE OSEBNIH FINANC

OBVESTILA

Kako si aktiviram prejemanje obvestil na e-mail?

Kliknete na ikono »Nastavitve« in izberete »Obvestila«, s čimer se prikaže pregled že aktivnih obvestil. Pri aktivaciji novega obvestila lahko določite čas in pogostost obvestil ter tip obvestila za:
- prijava v sistem online banke
- stanje na računu
- priliv ali odliv z računa nad določenim zneskom in
- prejetje novega e-računa
NASTAVITEV OBVESTIL

Na vrh